FORUM LERIARNEXA

O FORO das conversas e lerias da Asociación de Montaña ARNAU e dos excursionistas e montañeiros do Val(e) do Lim(i)a

ÍndiceÍndice  GaleríaGalería  CalendarioCalendario  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  MiembrosMiembros  Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios  ConectarseConectarse  

Comparte

Proposta de saída

AutorMensaje
Couso
Novicio
Novicio

Cantidade de envíos : 6
Registration date : 26/12/2007

Proposta de saída Empty
MensajeTema: Proposta de saída   Proposta de saída Empty12/29/2007, 8:21 pm

Ola a todos. Dende Couso teño unha proposta para toda a A.M.A. (Asociación Montañeiros Arnau, para os que non están postos no das sigras, jajaj) para empezar o ano, ainda que a maioría dos rexistrados no foro xa saben do tema vouna comentar por si hai sorte e se rexistra algún membro máis.
Pois a proposta e de facer unha ruta por Montederramo (a ruta do Santo, alí tamén che había Santos). No seguinte enlace aparecen dúas rutas, a do Santo e a do Bidueiral http://www.concellomontederramo.org/ga/web/index.php?dep=4&mod=inf&idc=63. A proposta, xa que me parede máis compreta é a do Santo que pasa polo bidueiral e ademáis vai ata o cumio de San mamede. A ruta ten moi boa pinta, e circular, ten sobre unhos 29 km´s e as curvas de desnivel son un pouco vertixinosas dende os 900 metros ós 1600 metros.
Esto en termos de paseo e logo para repoñernos eu propuña organizar unha cea con posibilidade de "pernocta", ben sexa por aquela zona si non hai alternativa noutro lugar.
Ah! a data sería o 5 de Xaneiro do 2008
Saúdos
Ver perfil de usuario
Xavier
Guerreiro Arnexo
Guerreiro Arnexo
Xavier

Cantidade de envíos : 95
Registration date : 24/12/2007

Proposta de saída Empty
MensajeTema: Saida do Santo 2 (Serra de S.Mamede)   Proposta de saída Empty12/30/2007, 2:13 pm

Venvido ao super foro de Arnau, co recor de 6 membros rexistados!!
A sídiña ese pinta ben e mola mogollón, tío, pero, jo! Rolling Eyes , é moi precipitado se se pensa que a maioría da xente, a estas alturas, xa ten ese día "pillado" pra algo; por exemplo en Muiños está programada unha Cea de Reis á vella usanza pig , ou sexa, chourizada e ovos con grelos...e gaiteiros e á que ti e a tua señora Dona Consuelo, naturalmente, estades invitados.
É unha pena, meu querido Couso, que ideas e propostas tan brillantes e apetecíbeis cheguen tan tarde !! Que dúbida cabe que , ainda así, estou contigo se a mudas de data bounce , pero pra ese día No
Ver perfil de usuario http://www.xures.com
Xavier
Guerreiro Arnexo
Guerreiro Arnexo
Xavier

Cantidade de envíos : 95
Registration date : 24/12/2007

Proposta de saída Empty
MensajeTema: correción   Proposta de saída Empty12/30/2007, 2:16 pm

:oops: [b]burro serei, pero tanto....[u]VENVIDO escríbese BENVIDO, x D!
Ver perfil de usuario http://www.xures.com
Couso
Novicio
Novicio

Cantidade de envíos : 6
Registration date : 26/12/2007

Proposta de saída Empty
MensajeTema: Re: Proposta de saída   Proposta de saída Empty12/31/2007, 2:13 am

Pódese poñer noutra data, ainda que si algén está disposto a ir a mañá de pateada e pola noita a cea.............
saúdos
Ver perfil de usuario
Rubén
Flecha
Flecha
Rubén

Cantidade de envíos : 49
Registration date : 28/12/2007

Proposta de saída Empty
MensajeTema: Saida en Montederramo   Proposta de saída Empty12/31/2007, 3:57 am

Se són 30km hai que pensar en madrugar, pra cear se somos poucos improvisamos un sitio por alí. Outra opción é voltar a Muiños, pois ese día hai a cea Organizada polo lino. Saudos!!! Tamén opino que o ideal seria noutra data. Shocked
Ver perfil de usuario
Rubén
Flecha
Flecha
Rubén

Cantidade de envíos : 49
Registration date : 28/12/2007

Proposta de saída Empty
MensajeTema: ROTA DO SANTO DE MONTEDERRAMO   Proposta de saída Empty1/3/2008, 6:10 pm

affraid conta xa seguro comigo Twisted Evil para o Sábado. De tódolos xeitos temos que estar atentos á previsión do tempo pra ese dia, pois según o meteogalicia vai chover nesa zona Question . Se non hai novidade eu xa te espero en Montederramo pola mañá :bball: , xa que teño pensado dormir en manzaneda a noite anterior Sleep . Xa falamos pra ultimar detalles. :lol:
Ver perfil de usuario
Contenido patrocinado

Proposta de saída Empty
MensajeTema: Re: Proposta de saída   Proposta de saída Empty

Proposta de saída
Página 1 de 1.